کارشناسان درب گستر همواره آماده جواب دهی به سوالات شما هستند ، همچنین می توانید سوالات متداول را همراه پاسخ شان در جدول ذیل رویت کنید.

خوشحال می شویم ؛ نظرات و انتقادات خود را برامون بنویسید.

  • من را عضو خبرنامه نیز بکنید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات دربی : در مورد درب فلزی ، نصب درب ساختمان و . . .

بعد از انتخاب کد درب مورد نظر پیش فاکتور خدمتتان ارائه میگردد شما پس از رویت و بررسی پیش فاکتور با پرداخت ودیعه، طبق اندازه های سفارش شده پروژه شما در خط تولید شروع به ساخت می شود و پس از اتمام کار و مشخص کردن وزن نهایی، خدمتتان اطلاع رسانی و تقدیمتان می گردد.

قیمت درب ها در درجه اول به مدل درب ( طرح درب ) همچنین ابعاد درب، تعداد درب و متریال استفاده شده برای درب بستگی دارد.

با توجه به نوع درب انتخابی شما، وزن، ابعاد درب و همچنین محل نصب که در تهران، حومه و یا شهرستان است هزینه نصب محاسبه میشود.

بله هر گونه طرحی که بفرمایید انجام می دهیم هر چند در سبد تولیدات ما نباشد ، حتی ایده های شما را به محصولی جدید تبدیل می کنیم.

بله از تمام نقاط ایران سفارش پذیرفته می شود و محصول ساخته شده را به هر کجا که بخواهید ارسال می کنیم.

مدت زمان “ساخت درب” از سه روز تا دو هفته می باشد ولی بستگی به مدل و طرح درب انتخابی شما دارد ، زمان تحویل هر درب متغیر است.

اندازه عرض درب عابررو معمولا 1.20 متر عرض و ارتفاع 2.30 یا 2.40 متر و عرض درب پارکینگ 3.20 مترعرض و ارتفاع 2.30 یا 2.40 متر می باشد ولی با توجه به موقعیت ساختمان و نظر کارفرما متغیر است.

ادامه مطلب

درصورتی که ساکن تهران و حومه هستید کارشناسان ما جهت برداشت اندازه و بررسی موقعیت خدمت میرسند ولی ساکنین شهرستان ها اندازه و ابعاد را خودشان اعلام می کنند.

بله ، طبق اندازه های درخواستی شما درب ورودی نفررو درب عابررو ) هم ساخته می شود.

درب های طرح چوب کاملا فلزی هستند ولی بهتر است سوال تان را موردی بپرسید طبق کد های درب ، چونکه درب های تولیدی « درب گستر » دارای انواع گوناگونی هستند و از متریال مختلف مثل چوب و فلز ، فلز شبه چوب (رنگ شده) ، فلز با ترمود و فلز و . . . ساخته می شوند.

بله ، طرح درب هر چه بیشتر باشد درب سنگین تر می شود.
بطور کلی درب هر چه ساده تر ، سبک تر

بله سر درب هم طراحی و هم اجرا می کنیم.

بله ، منتهی هزینه رنگ با توجه به طرح درب و ابعاد آن توسط نقاش محاسبه و اعلام میگردد.