قیمت درب پارکینگ

قیمت درب پارکینگ به‌دلیل کاربرد عمومی آن از حساسیت بالایی برخوردار است. چه در ساختمان‌های شخصی و چه در مواردی که پارکینگ برای استفاده چندین واحد و در محل پارکینگ آپارتمان نصب می‌شود، نکات بسیاری درباره آن مطرح است.
شما نیز می‌توانید بنابر سلیقه خود، نمونه‌های یک لنگه و چند لنگه، درب ریلی و توامان و بسیاری دیگر از انواع درب پارکینگ را در این مجموعه از طریق بروشورها و سایت ملاحظه و ثبت سفارش نمایید.

برای مشاهده صد ها نمونه درب تولید شده توسط درب گستر، در سایت به جستجو بپردازید.
همچنین برای استعلام قیمت روز انواع درب و سردرب با ما در تماس باشید تا بصورت رایگان مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

در نظر داشته باشید، برای هر یک از محصولات درب موجود در سایت، می‌توانید بصورت جداگانه و با ارسال اطلاعات درب، شامل ابعاد و ویژگی های مورد نظرتان، نسبت به استعلام آنلاین قیمت انواع درب فلزی و آهنی اقدام نمایید.

در این مطلب:
• با هم سری به بخش‌های مختلف سایت زده و از انواع درب پارکینگ دیدن می‌کنیم!
• از خرید درب تا قیمت و ویژگی آن با هم گفتگو می‌کنیم
با ما تا انتهای مطلب همراهی کنید.

قیمت درب پارکینگ
قیمت درب پارکینگ

قیمت خرید درب پارکینگ و ویژگی‌های آن

این روزها خودرو شخصی به بخشی ثابت از لوازم زندگی افراد و خانواده‌ها تبدیل شده است. امنیت محل نگهداری خودرو نیز به همین ترتیب اهمیت یافته و انتخاب درب مناسب برای این بخش از ساختمان از حساسیت بالایی برخوردار است.
از طرفی به دلیل اشراف این بخش و در معرض دید قرار داشتن درب پارکینگ، زیبایی آن بیشتر مود توجه کاربران بوده و تاثیر زیادی در نمای کلی ساختمان دارد. به همین دلیل نیز، خرید درب یا قیمت ساخت درب از حساسیت بالایی برخودار بوده و نیازمند دقت و توجه زیادی است.

قیمت درب پارکینگ
قیمت درب پارکینگ

چه عواملی بر قیمت خرید درب پارکینگ اثر داشته و آن را تعیین می‌کنند؟

تنوع در محصولات این بخش با تفاوت در میزان متریال مصرفی برای ساخت همراه است. به‌علاوه طرح و نقشه ترسیمی برای ساخت این نوع درب و اجرای آن نیز از عوامل موثر بر قیمت آن هستند.
خوشبختانه این مجموعه توانسته با تنوع بالای محصولات عرضه شده، هر نوع الزام و سلیقه کاربری را تامین نماید.
نمونه‌هایی از درب پارکینگ با قابلیت تطبیق با انواع سبک‌های ساختمانی که به شکل سفارشی تهیه می‌شوند، از جذابیت بالایی برخوردار بوده و بسیار پرطرفدار هستند.
در بسیاری از این نمونه‌ها، امکان اجرای بخش‌های تزئینی از جنس فلز یا ترکیب شیشه‌های پلی کربنات یا ورق‌ پانچ وجود دارد. کاربرد این بخش برای از بین بردن دید از بیرون منزل و امنیت بالاتر، با دقت و ظرافت هنرمندانه مهندسین مجموعه به خلق تولیداتی صنعتی و هنری منجر شده و نگاه‌ها را به سوی خود جلب نموده است.

کدام نوع درب پارکینگ مناسب ساختمان شماست؟

انتخاب نوع درب پارکینگ علاوه بر جنبه زیباشناسی، به کاربرد آن و نوع بنا نیز بستگی دارد. از جمله مدل‌های ریلی و فرفروژه از اقبال بالایی بین کاربران برخوردار بوده و از جنبه سهولت در کاربرد مورد تایید مشتریان هستند. پیش ساخته یا سفارشی بودن نیز بر قیمت درب تاثیر داشته و تاحد زیادی آن را تعیین می‌کند.
استفاده از تزئينات و بخش‌های اضافه دست‌ساز نیز، در این پروسه گنجانده شده تا تولیدات این مجموعه بتواند رضایت افراد با هر نوع سلیقه هنری را تامین نماید.
نمونه‌های درب فلزی طرح چوب نیز از زیباترین مدل‌ها بوده که ضمن حفظ امنیت کامل پارکینگ، از استحکام و ماندگاری بالایی برخوردارند.

آخرین درب های تولیدی درب گستر + امکان استعلام قیمت آنلاین درب

و در پایان

برای دیدار از مجموعه هنری و زیبای درب های پارکینگ و درب‌های ساختمان با تنوع بالا، به گالری این مجموعه در سایت مراجعه کنید. هم‌چنین استعلام قیمت درب پارکینگ در تنوع بالای طرح و ساخته‌های خلاقانه نیز در این مجموعه و از طریق سایت یا به صورت آنلاین امکان‌پذیر است.
شما هم می‌توانید ضمن انتخاب نمونه‌های دلخواه خود از میان طرح‌های موجود، بنابر ایده‌های خود قیمت ساخت درب در طرح‌های متنوع را جویا شده و ثبت سفارش نمایید.