آشنائي با سازه امن گستر نوين ( درب گستر )


سازه امن گستر نويـن فعالیت خود را تحت عنوان برند “درب گستر در سال 1377 با توجه به دانش شغلي، تجـربيات اكتسابي و استعداد در زمينه ساختمان و سازه هاي فلزي با توكـل به خداوند منان فعاليت خود را در راستـاي خدمات سازه و درب های فلزی ( آهنگري ساختمان ) آغاز نموده است.

ما طی سالها خدمت همواره آموختیم كه بقـا و پيشرفت مرهون خلاقيت ، نوآوري و وجود نظم و صداقت در ارتبـاط با مشتريان محترم بوده ، به همين جهت با مشتركين معتبر و ماندگـار مرتبط گرديده ايم و مصمم هستيم اين رابطه را با تعقيب رويه اي كه تا بحال داشته ايم روزبروز استحكـام بيشتر بدهيم .

درب های تلفیقی درب گستر کد درب 1394

خط مشي درب گستر

مشتریان ما ، ولی نعمت ما هستند. درب گستر با توجه به خواسته هاي مشتريان ( تامين نياز ، اطمينان وآسودگي خاطر از كيفيتها ) از بدو تاسيس در انديشه تمهيـداتي به جهت سرويس دهي مناسب و خدمات بهتر و در پي تامين و تسهيل اين مقصود گام های موثري برداشته ، بديهي است كه گالري عكس گرد آوري شده موجود در اين وب سايت گواهي است بر توانمندیهای درب گستر.

طراحي و مشاوره

تيم طراحی و مشاوره درب گستر همواره تلاش نموده طراح و مشاوری صادق و امین ( برای رسيدن به كيفيت برتر و كميت هزينه در اين حال طراحي و پياده سازي ترجمانی دقیق از نیازها ) در خدمت مشتريان باشد. در اين راستا ، مجموعه ­ای کامل از مقالات مرتبط با وب سايت ، برای استفاده هموطنان فراهم آوریم. ضمن دعوت از شما برای بازدید از بخش مقالات همکاری و همراهی شما را برای تکمیل آن ارج می­ نهیم.

تاریخچه

  • 1395- دریافت گواهی نامه ایزو 9001:2008 – گواهی نامه کنترول پروژه و مدیریت از BRS
  • 1394- دریافت ارزشنامه از انجمن توسعه و بهبود کیفیت – دریافت نشان مدیران ماندگار ایران
  • 1393- ثبت برند – دریافت Certificate از انجمن کیفیت ایران
  • 1387- شروع رسمی ساخت پروژه های سازه ساختمان
  • 1383- اضافه شدن پروژه های حفاظ و نرده، ملزومات ایمنی و موانع سرقت
  • 1380- اضافه شدن پروژه های طراحی و ساخت درب
  • 1378- راه اندازی کارخانه
  • 1377- تاسیس شرکت

درب گستر  با فعالیت مستمر ، ارائه بهترین ژورنالها با جلوه های برتر با طرح های اجرایی ، بالاترین کیفیت ساخت و اجرای تخصصی محصولات در صنعت ساختمان از گروه های تاثیر گذار این صنعت می باشد و تا کنون نامزد دریافت گواهینامه و مهارتهای متعددی بوده که نشان از توان بالای این مجموعه می باشد.

سازه امن گستر نوین

چشم انداز

درب گستر در نظر دارد تا با ارائه بهترین خدمات و تکیه بر تجربه‌ای که طی چند دهه کسب نموده، پاسخگوی نیازهای هموطنان باشد، نیز برند برتر تولید درب در سرتاسر کشور بوده و باقی بماند.

اهداف

هدف مجموعه درب گستر تولید در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و ارتقا كمی و كیفی محصول، افزایش رضایت مشتریان ، رقابت در عرصه های بین المللی و کارآفرینی می باشد.

گواهی‌نامه‌ها

لوگوی درب گستر